آخرین عناوین

جمعه 14 مهر 1402-13:38 کد خبر:127782

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

استقرار هوایی صاف در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا روز دوشنبه چوی پایدار حاکم شده و انتظار داریم شاهد افزایش دما در استان باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی درباره وضعیت هوای استان، اظهار کرد: همانگونه که پیش‌بینی شده و طی هشدارهای سطح زرد و نارنجی اطلاع‌رسانی شده بود، شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در سطح استان به‌ ویژه نیمه شرقی استان بودیم.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: بیشترین بارش از بندر امیرآباد بهشهر ۱۳۰، نوشهر ۱۰۰،  ایزدشهر ۹۲، گلوگاه و بورخانی سوادکوه و بابلسر ۸۳، کلوده محمودآباد ۷۹، رستم‌کلای بهشهر ۷۶ میلی‌متر بوده است.

وی از لحاظ دمایی، بیان کرد: کاهش دما هم در سطح استان اتفاق افتاد و در قله‌ها برف مشاهده شد.

اسدی یادآور شد: بیشینه دمای مربوط به قائمشهر، بابل، آمل و دشت‌ناز با ۲۳ درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با دو درجه بوده است.

وی با اعلام اینکه بامداد امروز از استان خارج شد، تصریح کرد: از امروز تا روز دوشنبه چوی پایدار حاکم شده و انتظار داریم شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما در استان باشیم که این افزایش دما روز دوشنبه با شکل‌گیری جریانات جنوبی محسوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از اواخر دوشنبه با شمالی شدن جریانات شاهد ابرناکی و از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه شاهد بارش و کاهش دما خواهیم بود که جزئیات این سامانه بارشی طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، اسدی گفت: دریای مازندران امروز به‌ صورت مواج و فردا با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :