آخرین عناوین

يکشنبه 26 شهريور 1402-9:10 کد خبر:126469

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری سارق منازل در ساری/ دستگیری سارقان احشام در نور

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارق منازل در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی قیصری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان ساری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند، موفق شدند یکی از سارقان را که با یک دستگاه خودرو جک s۵ اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی یکی از سارقان را در استان البرز دستگیر کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت طلاجات از منازل شهروندان ساروی اعتراف کرد.

دستگیری سارقان احشام در نور

براساس همین گزارش، سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران گفت:در پی سرقت احشام در یکی از روستا‌های توابع شهرستان نور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی‌های میدانی، ۳ سارق را در حین سرقت شناسایی و با دستور قضائی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی مازندران گفت: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۳۸ فقره سرقت احشام در شهرستان نور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل واز آنجا روانه زندان شدند.

به گزارشخزرتیترخبر، حسینی افزود: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داریم توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :