آخرین عناوین

جمعه 24 شهريور 1402-22:20 کد خبر:126444

مدیرکل هواشناسی مازندران خبر داد:

آب و هوای شمال ایران طوفانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: کاهش دما در مازندران ادامه دارد و شاهد تداوم بارندگی در استان خواهیم بود.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمدرضا رضوی اظهار داشت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، فردا در مناطق شرقی و مرکزی مازندران هوای نیمه ابری را شاهدیم و از بعدازظهر به تدریج ابری با احتمال بارش پراکنده خواهد بود و در مناطق غربی  استان هم هوا نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش،وی با بیان اینکه در روز یکشنبه 26 شهریور هوا نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود از تداوم هوای ابری در روز دوشنبه خبر داد و گفت: هوا نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده و  وزش باد را شاهد هستیم.

وی درباره هواشناسی دریایی مازندران نیز گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز جمعه 24 شهریور ماه مواج و طوفانی است و شنا نیز در دریا ممنوع است.

وی تاکید کرد: سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان 13 متر بر ثانیه هم می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: از دوشنبه شب و سه‏ شنبه آسمان استان ابری در ارتفاعات مه آلود همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد وبرق پیش بینی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، رضوی بیان کرد: هواشناسی مازندران نسبت به غرق شدن شناگران و شناور‌ کوچک تا متوسط گردشگری و صیادی و احتمال بروز سوانح دریایی هشدار می دهد و شناور‌های تفریحی در دریا گردش نکنند./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :