آخرین عناوین

شنبه 18 شهريور 1402-9:46 کد خبر:126328

نقدی به نشست خبری گزینشی مدیر بانک تجارت مازندران و یک هدیه عجیب!!

ربط کارد و ساطور با هفته بانکداری اسلامی ؟!

چه اندازه مدیران استانی یک بانک باید از خلاقیت تهی باشند که هفته بانکداری اسلامی به همان چند خبرنگار گزینشی دعوت شده کارد و ساطور هدیه‌ بدهند.


به گزارش خزرتیترخبر، برخی مدیران از رسانه‌های منتقد می‌ترسند به همین دلیل اگر در سال یک نشست خبری هم برگزار می‌کنند همان را نیز بسیار محدود و مهندسی‌شده می‌گیرند مبادا طرحی که برای سفیدنمایی تهیه کردند، مخدوش شود و ناگفته پیداست که برگزاری چنین نشستی تفاوتی با برگزارنکردن ندارد چون مصداق یک ‌طرفه به قاضی رفتن است و هرکس که یک‌ طرفه به قاضی برود قطعاً راضی برمی‌گردد.   

براساس این گزارش، مدیر شعب بانک تجارت استان مازندران که در سال تنها یک بار مقابل اصحاب رسانه می‌نشیند و گزارش می‌دهد، از این دست مدیران است.

توصیه ما به مدیریت ارشد استان این است که با توجه مشکلاتی که مردم و صنعتگران در خصوص تسهیلات عادی و وام سرمایه ‌درگردش دارند و بانک تجارت هم یکی از مجموعه هایی است که نارضایتی در این بخش بالا است ، لازم است بر عملکرد مدیران این بانک نظارت بیشتری شود و تدابیری اتخاذ گردد که رسانه‌های منتقد نیز اجازه یابند تا در نشست خبری‌شان حاضر باشند همان‌گونه که در نشست خبری اخیر سید محمودحسینی‌پور در صدا و سیمای مرکز مازندران، چنین شد و تعداد رسانه‌های منتقد بیش از رسانه‌های همسو بود .

نکته بعدی درخصوص هدیه بانک تجارت به خبرنگاران حاضر در نشست است که «کارد و ساطور» بود.

به گزارش خزرتیترخبر، چه اندازه مدیران استانی یک بانک باید از محاسبه شرایط دور  و چه اندازه از خلاقیت تهی باشند که در «هفته بانکداری اسلامی» به همان چند خبرنگار گزینشی دعوت شده هم چنین هدیه‌ای بدهند؟/شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :