آخرین عناوین

جمعه 17 شهريور 1402-16:3 کد خبر:126318

رئیس سازمان آتش‌نشانی نوشهر اعلام کرد:

حادثه غم‌انگیر برای اعضای یک خانواده ۴ نفره نوشهری

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری نوشهر گفت: آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در نوشهر هر چهار عضو خانواده را به کام مرگ کشاند.


به گزارش خزرتیترخبر، حسین سمرقندی اظهار کرد: در ساعت ۳:۵۵ بامداد امروز جمعه ۱۷ شهریور ماه طی تماس یکی از اهالی این شهر با سازمان آتش‌نشانی، ماموران این سازمان جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده که منجر به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان گردید، افزود: متاسفانه به دلیل چوبی بودن سقف منزل و فرسوده بودن ساختمان ویلایی، حریق به سرعت گسترش یافت و منجر به خفگی و فوت چهار نفر از اهالی این منزل شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری نوشهر ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسی ماموران آتش نشانی این حادثه نیم ساعت قبل از تماس اهالی محل با آتش نشانی  اتفاق افتاد.

*اسامی افراد فوت شده: حامد آزادیان ۳۸ ساله - پدر خانواده، سکینه مهدی تبار ۳۵ ساله – مادرخانواده، زهرا آزادیان ۱۱ ساله - کلاس پنجم، آوینا ازادیان ۷ ساله - کلاس اول ابتدایی

به گزارش خزرتیترخبر، سمرقندی با بیان اینکه کابل برق کولر این ساختمان بسیار ضعیف و غیر مقاوم بوده که در اثر مصرف برق زیاد ذوب و دچار حریق در سقف ساختمان مذکور شد، ادامه داد: هموطنان در استفاده از وسایل برقی و نصب کابل‌های فشار بالا مثل کابل کولر حتما از کارشناسان این حوزه استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :