آخرین عناوین

چهارشنبه 1 شهريور 1402-20:35 کد خبر:126068

فرماندار سیمرغ خبر داد:

افتتاح ۵۵ پروژه به ارزش ۱۶۷۰ میلیارد ریالی در هفته دولت

فرماندار سیمرغ گفت: همزمان با هفته دولت 46 پروژه در شهرستان افتتاح  و ۹ پروژه نیز کلنگ زنی جمعا به اعتبار ۱۶۷۰ میلیارد ریالی به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش خزرتیترخبر، لهراسب رحمتی بهمنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرلشگر خلبان احمد کشوری و 150 شهید گلگون کفن شهرستان سیمرغ  به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) گفت: شهیدان رجایی و باهنر به ما آموختند که باید مقلد انقلاب و فرزند ملت باشیم.

براساس این گزارش، مقام عالی دولت در شهرستان سیمرغ در ادامه افزود: شاخصه‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی ، اخلاق گرایی و خدمت بی منت بود و ما نیز باید با الگو گیری از ایشان در همین مسیر گام برداریم.

فرماندار شهرستان سیمرغ ، در ادامه با اشاره به اینکه ۵۵ پروژه افتتاح و کلنگ زنی به ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان در هفته دولت انجام خواهد شد، اظهار کرد: از این تعداد ۴۶ پروژه افتتاحی ؛ شامل ۲۳ پروژه شهری به ارزش ۲۹ میلیارد تومان و ۲۳ پروژه روستایی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان این مطلب که سایت اداری هم زمان با هفته دولت قریب به ۲۰ میلیارد تومان که با حضور وحیدی وزیر کشور و با همراهی حسینی پور استاندار مازندران افتتاح خواهد شد، گفت: ۹ پروژه کلنگ زنی نیز به ارزش ۸۸ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد ۵ پروژه شهری به ارزش  ۱۳ میلیارد تومان و ۴ پروژه روستایی به ارزش  ۷۵میلیارد تومان است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در ادامه با اشاره به اینکه مواکب حسینی شناسنامه عشق و دلدادگی به امام حسین (ع) و اردوگاه بازشناسی و محور همدلی است افزود: برای اولین بار در شهرستان توانستیم یک موکب اعزام کنیم و در این راستا با برگزاری جلسات متعدد جهت ساماندهی موکب اربعین اقدامات بسیار خوبی جهت پشتیبانی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :