آخرین عناوین

يکشنبه 22 مرداد 1402-15:29 کد خبر:124913

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف ۲۱۶ میلیارد ریال انواع کالای سرقتی و قاچاق در تنکابن/ توقیف موتور سیکلت‌های مزاحم در ساحل

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۲۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی انواع کالاهای سرقتی و قاچاق در پنجمین مرحله از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تنکابن خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدموسی حسینی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی پنجمین مرحله از طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم‌های عملیاتی در ۲۴ نقطه شهرستان تنکابن به اجرا در آمد.

براساس این گزارش،جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و به منظور برقراری و حفظ و نظم و امنیت مردم در حوزه‌های مختلف مأموریتی پلیس به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح ۲ قاچاقچی، ۳۵ عامل افیونی و ۵۰ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری ۲۹ سارق حرفه‌ای و مالخر، ۴۹ فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

حسینی به کشف ۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ۳ خودرو و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک در این عملیات، اظهار داشت: در اجرای طرح ناظر ۳۷۳ خودروی متخلف شناسایی شدند که برای دستگاه ۵۵ خودرو دستور توقیف فیزیکی صادر شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۱۴ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ۴ دستگاه موتورسیکلت، بالغ بر ۵۰ تن چوب جنگلی، ۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی و احتکار شده، جمعاً به ارزشی بالغ بر ۲۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از ۱۳ قاچاقچی کالا در این شهرستان کشف شد.

حسینی از شناسایی ۷۸ کانال مخرب در حوزه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و گفت: با معرفی ۲۷ کاربر متخلف در فضای مجازی به مرجع قضائی از کاربران ۱۶ کانال به دلیل تولید و انتشار محتواهای مخرب ضمن حذف محتواهای مخرب از آنان تعهد گرفته شد، ضمن اینکه نسبت به مسدود سازی ۴ صفحه مجازی غیر مجاز اقدام شد.

سردار حسینی با اشاره به طرح نظارت الکترونیکی اماکن عمومی، تصریح کرد: ضمن ثبت و ارسال پیام تذکر برای واحد صنفی متخلف در حوزه عفاف و حجاب از ۴ واحد صنفی تعهد اخذ شد و ۷ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۱۸ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای و۳ قاتل متواری در ادامه اجرای این طرح، به عزم قاطع پلیس استان در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی و قانون شکنی از سوی افراد هنجارشکن مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

توقیف موتور سیکلت‌های مزاحم در ساحل

براساس همین گزارش، محمود حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه در فضای مجازی، طرح ضربتی امنیت محله محور با هدف برخورد با راکبان موتورسیکلت ها‌ی مزاحم در سواحل شهر محمودآباد اجرا شد

وی افزود: در اجرای این طرح ۸ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک که برای مردم و مسافران سواحل ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، ادامه داد: اجرای این طرح که با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان به اجرا در آمد، رضایت شهروندان و مسافران را به دنبال داشته است.

به گزارش خزرتیترخبر، حسین زاده از تداوم اجرای این طرح خبر داد و از شهروندان خواست: با اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در برقراری و حفظ نظم و امنیت یاری دهند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :