آخرین عناوین

يکشنبه 22 مرداد 1402-15:29 کد خبر:124912

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی در انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اینکه پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از صبح دوشنبه ۱۶ مرداد آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون درمجموع ۹۵۵ مازندرانی در سامانه جامع وزارت کشور به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس ثبت‌نام کردند.

براساس این گزارش، رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران افزود: از این تعداد ۱۰۳ نفر از حوزه آمل، ۱۸۳ نفر از حوزه ساری و میاندورود، ۸۹ نفر از حوزه نکا، بهشهر و گلوگاه، ۱۶۹ نفر از حوزه قائمشهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه، ۷۶ نفر از حوزه نور و محمودآباد، ۷۲ نفر از حوزه بابلسر و فریدونکنار، ۷۰ نفر نوشهر، چالوس و کلاردشت، ۷۰ نفر از حوزه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، ۱۲۳ نفر از حوزه بابل در انتخابات بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: از تعداد کاندیداهای داوطلب استان تاکنون ۶۶۲ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و ۱۵۰ نفر دارای مدرک دکترا هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام بوده و بعید است این مهلت بخواهد تمدید شود، اضافه کرد: متقاضیان تا امروز ۲۲ مرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir برای پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، سلگی گفت: جزئیات بیشتر تا پایان امروز باتوجه به مهلت پایانی ثبت‌نام برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :