آخرین عناوین

چهارشنبه 18 مرداد 1402-12:52 کد خبر:122877

رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد:

آخرین آمار ثبت‌ نام‌کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران در ۲ روز گذشته با نام نویسی ۳۷۷ نفر همراه بوده است


به گزارش خزرتیترخبر، روح الله سلگی روز سه‌شنبه در ستاد انتخابات مازندران در ساری بیان داشت: در بین این ثبت نام شده ها در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد ۲۶ نفر، قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۷۶ نفر، نور و محمود آباد ۳۰ نفر، شهرستان بابل ۴۸ نفر، آمل ۳۹ نفر، ساری و میاندورود ۷۱ نفر، بابلسر و فریدونکنار ۱۹ نفر، بهشهر، گلوگاه و نکا ۳۸ نفر و نیز نوشهر، کلاردشت و چالوس ۳۰ نفر هستند.

براساس این گزارش، وی گفت: ثبت نام کننده ها حداکثر ۷۵ سال و حداقل ۳۰ سال سن با مدرک کارشناسی ارشد و با بارگذاری عدم سوء پیشنبه در سامانه پیش ثبت نام را انجام دهند.

معاون استاندار مازندران افزود: پیش ثبت نام انتخابات مجلس که از روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه آغاز شد به مدت یک هفته از هشت صبح تا ۱۸ عصر به صورت اینترنتی در سامانه جامع وزارت کشور انجام می شود.

رییس ستاد انتخابات مازندران اظهار داشت: پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم از سوی نامزدها یک امری ضروری است و افرادی که در این سامانه پیش ثبت نام انجام ندهند صلاحیت آنها تائید نمی شود.

سلگی اظهار داشت: یکی از فواید پیش ثبت نامی آن است که مهلت ۶۰ روزه بررسی صلاحیت ها از سوی هیات اجرایی و نظارت در دوره های قبل به ۱۳۴ روز در این دوره رسیده است و از مجموع ۳۷۷ نفر نام نویسی کننده، ۳۴۱ نفر مرد و ۳۶ نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه با رعایت سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت انتخابات پرشوری برگزار خواهیم کرد و تحت هیچ شرایطی آخرت خود را برای دنیای افراد خراب نمی کنیم و امانت داری سرلوحه کار ما خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات مازندران اضافه کرد: جمهوری اسلامی تبلور جمهوریت و اسلامیت می باشد و انتخابات فرصتی برای مردم است تا افراد اصلح را وارد مجلس شورای اسلامی کند.

به گزارش خزرتیترخبر، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :