آخرین عناوین

چهارشنبه 18 مرداد 1402-9:40 کد خبر:122873

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

هوای مازندران گرم‌تر می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته پیش ‌رو شاهد افزایش محسوس دمای هوا در استان هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم کماکان شاهد هوایی گرم و شرجی در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و کوهپایه‌ها هستیم.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: همچنین در ارتفاعات استان شاهد رگبار و رعد وبرق‌های پراکنده بودیم که برخی مناطق شدید بود که آب‌ گرفتگی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از فردا از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود اما در ارتفاعات احتمال رگبار‌های پراکنده وجود دارد.

اسدی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو باتقویت الگوی تابستانه بر روی نقاط شمالی کشور شاهد افزایش محسوس دمای هوا در استان هستیم.

وی ادامه داد: روزهای پایانی هفته انتظار داریم بیشینه دمای هوا در مناطق غربی تا ۳۴ یا ۳۵ و در مناطق مرکزی و شرقی تا ۳۹ درجه هم برسد که لازم است هم استانی‌ها در همه بخش‌ها تمهیدات لازم را بیندیشند.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: نیمه دوم هفته هرچند از دمای هوا کاسته می‌شود اما تداوم هوای گرم و شرجی را در استان خواهیم داشت.

به گزارش خزرتیترخبر، اسدی گفت:دریای مازندران به ‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود و شنا در محدوده طرح دریا با رعایت نکات ایمنی باشد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :