آخرین عناوین

سه شنبه 17 مرداد 1402-13:20 کد خبر:121892

رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود در مجلس اعلام کرد:

پیش ثبت نام ۸ داوطلب مجلس در حوزه ساری و میاندرود

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس گفت: در روز اول هشت نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام اقدام کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدعلی نوبخت ظهر سه شنبه اظهار داشت: با آغاز رسمی پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دیروز ۱۶ مرداد ماه برگزار شد، تا پایان ساعت تعیین شده در روز نخست ۸ نفر از متقاضیان نسبت به تکمیل نهایی پیش ثبت نام خود اقدام کردند. ‎

براساس این گزارش، فرماندار شهرستان ساری افزود: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح شانزده مرداد آغاز شد و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه‌ای که وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری کنند.

محمدعلی نوبخت اظهار کرد: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده‌اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

وی گفت کرد: بر اساس قانون جدید انتخابات، پیش ثبت نام از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۲۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان نوبخت تصریح کرد: اگر افرادِ متقاضی داوطلبی در این فرایند ثبت نام و در بازه زمانی مشخص شرکت نکنند نمی‌توانند در مراحل بعدی که در تاریخ ۲۷ مهرماه لغایت ۳ آبان ماه به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ثبت نام خود را قطعی کنند./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :