آخرین عناوین

چهارشنبه 28 تير 1402-20:21 کد خبر:120597

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خبر داد:

کلاهبرداری باز هم به شیوه رسید ساز جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی از ۷ نفر از شهروندان یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، بهادر دیلمی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی با خرید کالا، موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد، متهم با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزار‌های رسید ساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان تنکابن کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم که با همین روش اقدام به خرید اجناس در این شهرستان کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: این متهم ۲۸ ساله در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از ۷ نفر از شهروندان در این شهرستان اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خزرتیترخبر، دیلمی ضمن تاکید به شهروندان گرامی مبنی بر رعایت هشدار‌های انتظامی در زمان خرید و فروش کالا و اطمینان کامل از واریز و یا انتقال وجه به حساب آنان در صورت بروز مشکل سریعاً موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به پلیس اعلام کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :