آخرین عناوین

چهارشنبه 21 تير 1402-13:36 کد خبر:120445

عقب نشینی مذبوحانه رئیس سازمان محیط زیست کشور از ادعاهای پوچ:

علی سلاجقه از مدیریت ناکارآمد تا فرافکنی تکراری درباره پروژه پتروشیمی مازندران !

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در جدیدترین ادعای خود باز هم اظهارات قبلی را تکرار و ابهام جدیدی مبنی بر « ثبت علمی » این پروژه ، بر توهمات گذشته خود افزود .


به گزارش خزرتیترخبر، درحالی که دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران بارها و بارها تاکید کرده که این پروژه ارتباطی به میانکاله ندارد و در فاصله 21 کیلومتری با این شبه جزیره و در  حسین آباد  قرار دارد اما رئیس لجباز سازمان محیط زیست در یک فرافکنی آشکار دیگر همچنان از این پروژه به عنوان پتروشیمی میانکاله نام می‌برد و به زعم خود این پروژه را فاقد مجوز اعلام می کند .

براساس این گزارش، علی سلاجقه در جدیدترین ادعای خود باز هم اظهارات قبلی را تکرار و ابهام جدیدی مبنی بر « ثبت علمی » این پروژه ، بر توهمات گذشته خود افزود.

این مدیر ناکارآمد که در روزهای گذشته همواره از تعطیلی قریب الوقوع پروژه از سوی دستگاه قضایی خبر داده بود ، این بار در یک عقب نشینی آشکار از دستگاه قضا درخواست می کند تا در این خصوص تصمیم بگیرد!

افکار عمومی می پرسد ، چرا قبل از تصمیم دستگاه قضا در این خصوص ، سلاجقه و برخی معاونینش دائما از توقف پروژه از سوی قوه قضائیه سخن گفته اند؟

چگونه رئیس سازمان محیط زیست که تاکنون با پررویی تمام از توقف پروژه پتروشیمی مازندران از طرف قوه قضائیه سخن می گفت ، اکنون در یک عقب نشینی اداری ، تصمیم گیری در این خصوص را به دستگاه قضایی واگذار می کند ؟!

براستی قرار نیست در این کشور با این گونه مدیران که مانع توسعه ، سرمایه گذاری و اشتغال می شوند برخورد شود؟!

به گزارش خزرتیترخبر، گفتنی است ، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مواجهه با انتقاد خبرنگاران از کارشکنی سازمان محیط زیست در راه تکمیل پروژه پتروشیمی مازندران ،  با بیان اینکه مجوز صادره برای میانکاله به‌عنوان یک پروژه علمی ثبت شده است، اعلام کرد : از دستگاه قضا خواستیم که در این خصوص تصمیم بگیرد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :