آخرین عناوین

جمعه 16 تير 1402-12:1 کد خبر:120337

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران هشدار داد:

قطع برق بانک‌ها، ادارات و پلاژهای پرمصرف مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: روزانه با توجه به پایش‌ها در صورت رعایت نکردن سرانه مصرف نسبت به قطع برق ادارات، بانک‌ها، مجتمع‌های پرمصرف و پلاژ‌ها اقدام می‌کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدکاظم حسینی کارنامی امروز درباره وضعیت مصرف برق و تمهیدات شرکت توزیع برق برای جلوگیری از خاموشی در فصل تابستان ، اظهار کرد: مصرف برق در استان مازندران به حدود یک‌هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشت.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در بخش‌های خانگی و تجاری خاموشی نداریم، افزود: البته راهکار برون‌ رفت از خاموشی منوط به مشارکت مردم و واحدهای تجاری در مصرف بهینه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه با پیک مصرف فاصله داریم، اضافه کرد: باتوجه به اینکه هفته آینده هفته گرمی پیش‌ رو داریم پیش‌بینی ما این است مصرف برق افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه ساعت پیک مصرف ساعات ۱۱ تا ۱۷ و همچنین ۱۸ تا ۲۲ است، افزود: مدیریت در مصرف، تنظیم درجه کولر روی درجه آسایش، موکول کردن لوازم پرمصرف به ساعات پایانی شب مورد تاکید است.

حسینی کارنامی با تاکید بر اینکه پایش روزانه ادارات و بانک‌ها در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه باید ادارات و بانک‌ها در ساعات اداری ۳۰ درصد و بعد از ساعت اداری ۶۰ درصد مصرف برق را کاهش دهند که در صورت بی‌توجهی نسبت به قطع برق اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: روزانه باتوجه به پایش‌ها نسبت به قطع برق ادارات، بانک‌ها، مجتمع‌های پرمصرف و پلاژ‌ها اقدام می‌کنیم.

به گزارش خزرتیترخبر، حسینی‌کارنامی با اشاره به اینکه توجه به مدیریت مصرف موجب بهره‌مندی از جایزه خوش مصرفی می‌شود، گفت: با همکاری امسال هم بدون خاموشی بتوانیم فصل گرم سال را سپری کنیم./فارس

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • غلامعباس دریایی
    چهارشنبه 18 مرداد 1402-12:11


    مزخرف میگین. برق ما در منطقه رودپشت محمودآباد دیروز بمدت دوساعت و نیم درست در اوج گرما قطع بود. روز قبلش هم قطعی داشتیم و باز روز قبل از آن. یعنی از اول هفته ما مدام درست بعد از ظهر ها بین یک ونیم تا دوساعت و نیم قطعی برق داشتیم. حالا که مدیر میگه قطع برق خانگی نداریم پس کدام بی پدرمادری برق این منطقه را قطع میکنه.