آخرین عناوین

پنجشنبه 8 تير 1402-7:34 کد خبر:120169

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال/ محور کندوان یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد حجم بالای تردد خودروها در ورودی‌های شمال هستیم که مسیرهای ورودی را پُرترافیک کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران ، اظهار کرد: شاهد حجم بالای تردد خودروها در ورودی‌های شمال هستیم.

براساس این گزارش، وی با اشاره به ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای کندوان و هراز، افزود: همچنین تردد خودروها در محورهای کیاسر و سوادکوه نیز به‌ صورت پرحجم است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی در محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان کماکان ممنوع است، یادآور شد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز نیز اجرا شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: تاکید ما به روستاییان و کسبه‌ها این است نسبت به تردد اقدام کنند تا در زمان اجرای محدودیت با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه قرار بود مسیر مرزن‌آباد محور کندوان برای اجرای محدودیت یک‌ طرفه مسدود شود، تصریح کرد: تا این لحظه انسداد در مرزن‌آباد اجرا نشد و به محض اجرای انسداد اطلاع‌رسانی می‌شود.

محور کندوان یک‌طرفه شد

براساس همین گزارش، محمد احمدی ، اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین در محدوده البرز تا دقایقی دیگر مرزن‌آباد کاملا مسدود می‌شود، این محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهدداشت.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و یک طرفه شدن این محور برای تخلیه بار ترافیکی، گفت: کسبه و بومیان منطقه تا قبل از ساعت ۸ صبح نسبت به ترددهای لازم در این محور اقدام کنند تا هنگام شروع محدودیت‌های ترافیکی دچار مشکل نشوند.

به گزارش خزرتیترخبر، احمدی خاطرنشان کرد: موضوع مهم اینکه هنگام اجرای محدودیت پلیس اجازه تردد نمی‌دهد؛ چراکه موجب اختلال در تردد می‌شود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :