آخرین عناوین

شنبه 3 تير 1402-10:26 کد خبر:120055

بحران ورشکستگی و مشکل اقتصادی اینبار در فروشگاه رفاه!!

ورشکستگی فروشگاه رفاه: شایعه یا واقعیت؟؟!!/بحران در فروشگاه های رفاه مازندران

به علت مشکلات مدیریتی و اقتصادی، فروشگاه های رفاه به مرحله ورشکستگی نزدیک شده اند.


به گزارش خزرتیترخبر، فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سطح کشور و بخصوص استان مازندارن طی یک سال و چند ماه اخیر به علت سوء مدیریت و عدم همکاری شرکت های توزیع و پخش ، با مشکلات اخراج نیروها ، کمبود اجناس ، مایجتاج مردم  و همچنین نارضایتی هایی در بین مراجعه کنندگان به این فروشگاه ها مواجه شده اند.

براساس این گزارش، در استان مازندران نیز تمام شعب این فروشگاه ها با کمبود اجناس مواجه بوده و این بحران باعث آن شده است تا مسئولین رفاه استان با اخراج بسیاری از نیروها ، نارضایتی و بحران اجتماعی و انسانی ای را رقم بزنند.

عدم مدیریت درست و اصولی در هیات مدیره  در سطح کشور و همچنین استان ها و عدم استفاده از مدیران مجرب بومی و استانی باعث شده تا این بحران در فروشگاه های رفاه ایجاد شود.

به گزارش خزرتیترخبر، با توجه به اینکه استان مازندران ، استانی مسافرپذیر می باشد جای دارد مسئولین استانی هرچه زودتر از این بحران جلوگیری کرده  و با سامان دهی و نظارت و حل مشکلات این فروشگاه با سابقه از فاجعه اجتماعی و انسانی و بیکار شدن تعداد زیادی از کارگران و کارمندان اقدام نموده تا شاهد تبعات بیشتر نباشیم.

گزارش های تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 21 شهريور 1402-17:57


    منتظرهستند بدهی ۱۰ برابر بشه وکلی مردم بدبخت بریزن جلوی داد گستری تا شاید اعلام ورشکستگی کنه

    • جمعه 13 مرداد 1402-20:23


      باسلام
      نظریه استفاده از مدیران بی تجربه ونالایق دراستانها فروشگاه رفاه روبه افول رفته است ،که نمونه آن می‌توان به استان اصفهان مثال زد وجود مدیری نالایق ومرفه وخوشگذران دراستان اصفهان، رفاه رابه سقوط کشانده است ،مدیری که از دفتر خود بیرون نمی آید وحتی مدیران وپرسنل نیز نمی توانند بااو ارتباط داشته باشند.

      • سام
        سه شنبه 27 تير 1402-10:5


        اتفاق بزرگتر از سو مدیریت هست.