آخرین عناوین

شنبه 3 تير 1402-10:26 کد خبر:120054

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ترافیک در محورهای مازندران روان شد

رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی این استان در زمان حاضر را روان اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: ترافیک خودرو در محورهای کندوان، هراز و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

براساس این گزارش، وی وضعیت تردد خوروها در دیگر جاده‌های ارتباطی مازندران را عادی و روان و سطح جاده ها در محورهای کندوان و هراز را نیز خشک اعلام کرد و با اشاره به تعطیلی روز گذشته، از مسافران و گردشگران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

وی با اشاره به اعلام هواشناسی مازندران مبنی بر استقرار شرایط پایدار جوی و تثبیت دما تا پایان روز جاری، از احتمال افزایش تردد خودرویی در جاده‌های این استان خبر داد و با بیان اینکه میل سفر به این خطه شمالی کشور در روزهای تابستان در هفت روز هفته قوت دارد، اظهار داشت: رانندگان در هنگام سفر، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رییس پلیس راه مازندران همچنین با اشاره به افزایش سفر در هفته های آینده به دلیل تعطیلات تابستانی، افزود: با توجه به مدیریت مصرف برق در ارتباط با سفرهای مردم و نحوه ورود مسافران و گردشگران به این استان نیز در روزهای آینده تصمیم‌گیری و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

جهان‌تاب در عین حال از آمادگی پلیس راه مازندران برای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات سفرهای تابستانه خبر داد و گفت: در ماه پیش رو همانند سال‌های گذشته ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر خواهند شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

به گزارش خزرتیترخبر، مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :