آخرین عناوین

جمعه 2 تير 1402-14:30 کد خبر:120039

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران/ تردد روان است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد روان و آسان محورهای مواصلاتی مازندران از اجرای اعمال محدودیت جاده‌ای این محورهای استانی در روزهای پایان هفته خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب با اشاره به آخرین وضعیت جاده مواصلاتی مازندران از روان بودن تردد در این جاده‌ها عنوان و اظهار داشت: هم‌اکنون تردد در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه روان است و مشکل ترافیکی وجود ندارد.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن پایان هفته و افزایش حجم تردد اعمال محدودیت ترافیکی دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: در اجرای اعمال این محدودیت در صورت ترافیک سنگین جاده کندوان در روز جمعه دوم تیرماه از ساعت 13 از تهران، کرج به چالوس و از ساعت 17 تا 24 این جاده از سمت مرزن آباد به چالوس یک‌طرفه اعمال می‌شود.

جهان تاب با تاکید بر اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس در روزهای پایان هفته ممنوع است، گفت: همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا 6 صبح روز شنبه سوم تیرماه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی با اشاره به وضعیت جوی در ارتفاعات و مناطق کوهستانی یادآور شد: هم‌اکنون شرایط آب ‌وهوایی در جاده‌های مازندران ابری و بارش پراکنده و رگباری مشاهده می‌شود که ضرورت رعایت نکات ایمنی رانندگی را مسافران و رانندگان هنگام تردد می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان تاب خاطرنشان کرد: مسافران در صورت حجم تردد و بار ترافیکی در جاده‌ها از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند که در صورت تخلف محرز به مدت 72 ساعت وسیله نقلیه آنها توقیف و به نزدیک ترین پارکینگ محور انتقال داده می‌شود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :