آخرین عناوین

جمعه 2 تير 1402-8:35 کد خبر:120036

استاندار مازندران تاکید کرد:

ضرب‌الاجل دو ماهه استاندار برای ساماندهی سواحل!!!

استاندار مازندران گفت: شهرداران نسبت به سرمایه گذاری در سواحل باید اقدام کنند و در دو ماه آینده وضعیت همه شهرستان‌ها در حوزه ساماندهی سواحل باید آنالیز شود.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی پور در جلسه کارگروه ساماندهی سواحل استان مازندران، با عنوان اینکه برای حریم ۶۰ متری در غرب استان می بایست سازوکار جدیدی اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: شهرداران با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری در این راستا اقدام کنند و موجبات رضایتمندی مردم و سرو سامان یافتن حریم سواحل و عدم بروز تخلفات را فراهم نمایند.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: بیشترین سفر و مراجعه به سواحل مازندران است و می بایست امکانات لازم برای استفاده و بهره مندی مردم از سواحل و خدمات دهی مطلوب تامین گردد.

استاندار مازندران، با تاکید بر این که شهرداران و فرمانداران طرح های خود در حوزه ساماندهی سواحل را به معاونت هماهنگی امور عمرانی ارائه دهند، گفت: در مقوله توسعه زیرساخت های ساحلی، مسئول اصلی؛ معاونت هماهنگی امور عمرانی است و همه می بایست تحت فرمان این معاونت گام بردارند.

مقام عالی دولت در استان اظهار کرد: اولویت اصلی استانداری مازندران و دولت سیزدهم تعیین تکلیف وضعیت دائمی ساحل است که در اجرای زیباسازی در شهرستان ها می بایست شاهد طراحی الگوی مناسب و راهبردی باشیم و پیاده سازی سواحل استان باید مبتنی بر ورزش همگانی و دوچرخه سواری باشد و در همین راستا کل مسیرهای ساحلی می بایست به هم متصل شوند.

حسینی پور با بیان این که ظرف 2 ماه آینده وضعیت همه شهرستان ها در حوزه ساماندهی سواحل می بایست آنالیز شود، توضیح داد: شهرداران نسبت به سرمایه گذاری در سواحل باید اقدام کنند و بخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذاری در سواحل استان را دارند می بایست با سیاست های استان همخوانی داشته باشند و نباید شاهد پراکندگی و بی نظمی در سواحل باشیم.

به گزارش خزرتیترخبر، این مسئول تاکید کرد: با توجه به فعالیت دریایی مقرر است اتوبوس دریایی در استان فعال شود و در هر شهرستان ساحلی می بایست اسکله دریایی فعالیت اش را آغاز کند و سکوی گردشگری برای هر شهرستان می بایست در این کارگروه تصویب شود./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :