آخرین عناوین

دوشنبه 29 خرداد 1402-13:47 کد خبر:119970

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد:

کشف قتل و دستگیری قاتل در سوادکوه شمالی/ دستگیری سارقان به عنف و خشن در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حمیدرضا فرهودی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل درسوادکوه شمالی، بلافاصله بررسی موضوع در دستورکارماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: در درگیری دو جوان بر اثر اختلافات شخصی، یکی از آن‌ها با ضربه چاقو طرف دیگرکه جوانی ۲۲ ساله بوده را مجروح نموده که شخص مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحت وارده فوت می‌کند.

وی گفت: ماموران پلیس با تحقیقات سریع میدانی و شگرد خاص پلیسی قاتل را در کمترین زمان ممکن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرهودی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات و درگیری عنوان کرده است متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد.

دستگیری سارقان به عنف و خشن در رامسر

براساس همین گزارش، سید جلیل نبوی فرمانده انتظامی رامسر گفت: طی تماس فردی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام سرقت به عنف توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو در نیمه شب بلافاصله عوامل پلیس به محل اعزام و پس از بررسی و صحت موضوع تیمی مجرب از پلیس آگاهی شهرستان رامسر عهده‌دار تحقیقات پرونده شدند.

او افزود: با اقدامات فنی و بررسی همه جانبه نهایتا کمتر از ۴۸ ساعت هویت سارقین مشخص گردید و طی هماهنگی‌های قضایی و برابر دستورات قاطع دادستان دادسرای عمومی رامسر مامورین به محل اختفای سارقین در شهرستان همجوار عزیمت و در یک عملیات ضربتی دو سارق به عنف و خشن دستگیر شدند.

نبوی گفت: اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان کشف و خودروی مورد نظر توقیف گردید و با تکمیل تحقیقات و اقرار متهمین پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهمین تحویل زندان شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی رامسر از مردم خواست: هنگام تردد در ساعات شب از سوار شدن خودرو‌های مشکوک و دارای سرنشین معلوم الحال اجتناب نمایند و حتما از خودرو‌های تاکسی یا خودرو‌های حمل و نقل عمومی ثبت شده استفاده نمایند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :