آخرین عناوین

دوشنبه 29 خرداد 1402-11:35 کد خبر:119967

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

طرح کالابرگ الکترونیکی در مازندران کلید خورد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: طرح ملی کالابرگ الکترونیکی از امروز در مازندران آغاز شد.


به گزارش خزرتیترخبر، باقری از آغاز طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: با هدف حمایت از سه دهک اول درآمدی و تحقق حمایت‌های دولت برای تامین سبد غذایی خانوارها، از امروز دوشنبه ۲۹ خردادماه، افزایش اعتبار برای هر سه دهک اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، وی افزود: شرط بهره مندی از اعتبار افزایشی، خرید بیش از ۸۰ درصد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی، معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: خانوار‌ها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند، این طرح برای همه مشمولین، اختیاری است و شیر کم‌چرب بطری، پنیر، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیک هستند.

او افزود: ۸ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهر‌ها و روستا‌های کوچک نیز برای فروشندگان، بار کدخوان نصب می‌شود تا دسترسی و امکان بهره‌مندی عموم مردم از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:همه خانوار‌های مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :