آخرین عناوین

دوشنبه 29 خرداد 1402-11:34 کد خبر:119965

استاندار مازندران اعلام کرد:

بکارگیری نیرو‌های داوطلب در سازمان انتقال خون

استاندار مازندران گفت: نیرو‌های تحصیل کرده به عنوان داوطلب در انتقال خون بکار گرفته می‌شوند و در صورت جذب نیرو در اولویت استخدامی قرار می‌گیرند.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در بازدید از اداره کل انتقال خون مازندران گفت: جوانان تحصیل کرده که شغل ندارند، اما رشته تحصیلی آن‌ها مرتبط با فعالیت‌های سازمان انتقال خون است در صورت آمادگی با سازمان انتقال خون همکاری کنند.

براساس این گزارش، استاندار مازندران افزود: این افراد اگر همکاری مثبتی داشته باشند در صورتی که بحث جذب مطرح شود در اولویت استخدام هستند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران رتبه برتر اهدای خون در کشور دارند از مسئولیت پذیری مردم قدردانی کرد و افزود: نگاه همدلی و نوعدوستی مردم مازندران در اهدای خون در کشور بی نظیر است.

حسینی پور افزود: مازندران ۳ و نیم میلیون نفر جمعیت ثابت و تا ۸ میلیون جمعیت شناور در اواخر هفته دارد که خدمات دهی به این جمعیت مهم و حساس است.

او ادامه داد: با وظیفه سازمان انتقال خون توجه به محدودیت‌های کشور در تامین خون از خارج بسیار سنگین است.

استاندار مازندران گفت: با توجه به استقبال مردم مازندران در اهدای خون اداره کل موظف شده است در شهرستان‌ها که پایگاه انتقال خون ثابت ندارد واحد‌های سیار اعزام کند.

به گزارش خزرتیترخبر، حسینی پور بر راه اندازی مرکز تحقیقاتی ملی مرتبط با خون در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به رتبه مازندران در اهدای خون و جایگاه ویژه آن در کشور جوانان و پژوهشگران می‌توانند در این مرکز تحقیقاتی کار‌های پژوهشی انجام دهند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :