آخرین عناوین

شنبه 23 ارديبهشت 1402-14:47 کد خبر:119256

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هشدار داد:

هشدار به کشتارگاه‌های طیور در مازندران/ برخورد قاطع با متخلفان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شاهد بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها هستیم که قابل پذیرش نیست و اگر به همین روال ادامه دهند، مجبور خواهیم بود به ‌گونه‌ای دیگر برخورد کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه وبیناری ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: قیمت مرغ در واحدهای مرغداری ۵۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان است.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: قیمت جوجه یک ‌روزه در سراسر کشور بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شد و انجمن جوجه یک ‌روزه متعهد شد بیشتر از این قیمت تحویل ندهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران استان تامین‌ کننده و تولید کننده جوجه یک‌روزه است باید توجه بیشتری به قیمت‌ها شود.

عنایتی خاطرنشان کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اختیارات تام شهرستانی را بر عهده دارند و تامین و توزیع مرغ و نظارت بر بازار بر عهده مدیران شهرستان‌هاست.

وی ادامه داد: تعاونی‌های شهرستانی متعهد شدند همکاری لازم را در جهت تامین مرغ به کشتارگاه‌ها را در دستورکار قرار دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: موجودی مرغ در فارم‌ها مطلوب است و نگرانی از بابت کمبود مرغ وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دنبال آرامش بازار هستیم و تلاش کردیم با تعامل با کشتارگاه‌ها امور را پیگیری کنیم اما شاهد بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها هستیم که قابل پذیرش نیست و اگر به همین روال ادامه دهند مجبور خواهیم بود به ‌گونه‌ای دیگر برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه ما براساس سیاست و برنامه‌های وزارت جهادکشاورزی کار می‌کنیم و خودسرانه اقدام به ارائه دستورالعمل نمی‌کنیم، گفت: با نابسامانی و بی‌نظمی در بازار با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

عنایتی ادامه داد: مدیران جهاد کشاورزی پیگیری داشته باشند کشتارگاه‌ها را موظف به ارسال مرغ به استان تهران کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از وجود دلالان غافل نباشیم و باید شناسایی شوند تا برخورد قانونی با آنها صورت گیرد و از پلیس  امنیت اقتصادی در این موضوع استفاده خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی مسئولیت مستقیم در تخلیه و عدم وصول مرغ دارند.

به گزارش خزرتیترخبر، عنایتی ادامه داد: از ظرفیت فرمانداران و تعاونی‌های مرغداران استفاده شود تا به روال قیمت مصوب ۷۳ هزار تومان برسیم./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :