آخرین عناوین

پنجشنبه 14 ارديبهشت 1402-19:36 کد خبر:119072

وکیل الدوله شمالی در جدیدترین حملات خود به دولت:

دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!/ این دولت دارد به ناکجاآباد می رود

نماینده رشت در مجلس گذشته گفت: دولت واقعا ناتوان است، چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است.


به گزارش خزرتیترخبر، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس گذشته که بعد از ردصلاحیت توسط نوبخت، به کار گرفته شد و با آغاز به کار دولت سیزدهم بیکار شد، در جدیدترین حملات خود به دولت سیزدهم مدعی شده است که دولت رئیسی دارد به ناکجاآباد میرود!

براساس این گزارش، بخش هایی از اظهارات جعفرزاده ایمن آبادی را خواهید خواند:

*مجلس دیر از خواب بیدار شد و تصمیم به سفت کردن پیچ و مهره دولت گرفت، ای کاش نمایندگان این رویکرد را از همان ماه های ابتدایی ورود به پارلمان دنبال می کردند تا مردم بین شعارها و عملکرد نمایندگان رابطه حقیقی پیدا کنند.

*نمایندگان نارضایتی شدید مردم از عملکرد دولت را می بینند و می دانند این نارضایتی در انتخابات پیش رو تخلیه خواهد شد بنابراین آنها در فرصت باقی مانده تا زمان انتخابات، انتقام جویانه با دولت سیزدهم برخورد خواهد کرد.

*نمایندگان امروز بر این باور هستند که دولت به علت عملکرد نامناسبش باعث سوزاندن اعتبار مجلس نزد افکارعمومی شد، از این رو پیش بینی می شود که 90 درصد نمایندگان فعلی در مجلس آینده نباشند.

*گلایه مندی مردم از سکوت مجلس در قبال دولت با یکی دو استیضاح برطرف نمی شود چون مردم به نمایندگان می گویند اگر از همان ابتدا قاطع تر بر عملکرد دولت نظارت می کردید امروز با این مشکلات مواجه نبودیم.

*دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است. شاهد هستیم در سال مهار تورم و رشد تولید، دولت 180 درجه رویکرد خلاف این شعار را دنبال می کند و بهار خیلی بدی را برای مردم رقم زد که پیش بینی می شود بدتر از این هم خواهد شد.

*دولت رئیسی ضعیف ترین دولت پس از انقلاب است، این دولت دارد به ناکجاآباد می رود و جای هیچ دفاعی را نگذاشته است، کما اینکه می بینیم هیچ کسی از این دولت حمایت نمی کند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :