آخرین عناوین

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1402-21:54 کد خبر:119053

رئیس هیات نجات غریق مازندران اعلام کرد:

افزایش نقاط حادثه‌خیز در دریای مازندران

رئیس هیات نجات غریق گفت: قبلا تعداد نقاط حادثه‌خیز ۳۷۵ نقطه بود که براساس ارزیابی اولیه به ۵۲۰ نقطه رسید و احتمال افزایش این نقاط وجود دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران درباره وضعیت اجرای طرح‌های ساماندهی طرح‌های دریا در مازندران، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بحث ساماندهی طرح‌های دریا را در فصل گرم سال خواهیم داشت بحث آموزش‌های ناجیان غریق را در دستور کار داریم.

براساس این گزارش، وی افزود: دوره‌های آموزشی برای ۳هزار نیرو ازجمله قایق ‌رانان، جت‌رانان و ناجیان غریق در مناطق آزاد و بخش‌های خصوصی درحال برگزاری است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: با توجه به آخرین ارزیابی‌های انجام شده و افزایش مناطق حادثه ‌خیز باید یک‌هزار و ۵۰۰ ناجی غریق باید در تمام نوار ساحلی مستقر شوند.

کریمیان با اعلام اینکه بحث پسروی دریای خزر کار ما چند برابر کرد، گفت: باتوجه به این موضوع باید تعداد نیروها را بیشتر کنیم.

به گزارش خزرتیترخبر، وی یادآور شد: قبلا تعداد نقاط حادثه‌خیر ۳۷۵ نقطه بود که براساس ارزیابی اولیه به ۵۲۰ نقطه رسید و احتمال افزایش این نقاط وجود دارد و همچنان نیز درحال رصد هستیم./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :