آخرین عناوین

دوشنبه 11 ارديبهشت 1402-9:19 کد خبر:118979

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

پیش‌بینی بارش‌های بهاری در مازندران

معاون هواشناسی مازندران گفت: از بعدازظهر امروز تا صبح سه ‌شنبه،علاوه بر وزش باد شاهد رگبار باران و همچنین احتمال رعد وبرق در آسمان مازندران هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت پیش‌بینی هوای مازندران، اظهار کرد: روز گذشته شاهد افزایش دما در سطح استان بودیم به‌ طوری‌ که بیشینه دما مربوط به ساری و قائمشهر با ۳۱ درجه بوده است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز با نفوذ موج ناپایدار شرایط برای ابرناکی آسمان مازندران مهیا می‌شود، افزود: بر این اساس گذر دوشنبه تا صبح سه شنبه علاوه بر وزش باد شاهد رگبار باران و همچنین احتمال رعد وبرق در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش ‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه امروز دمای هوا نسبت به روز گذشته افت پیدا می‌کند، تصریح کرد: از روز سه‌ شنبه تا پنج ‌شنبه علاوه بر استقرار جریانات خنک شمالی انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

اسدی ادامه داد: از چهارشنبه شب تا پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی انتظار داریم گاهی شاهد بارندگی در آسمان مازندران باشیم.

وی با بیان اینکه روز جمعه هم با خروج سامانه بارشی جو پایداری حاکم می‌شود، افزود: براساس آخرین نقشه‌ها، روزهای جمعه تا یک ‌شنبه آسمان مازندران به‌ صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران از فردا مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :