آخرین عناوین

سه شنبه 5 ارديبهشت 1402-8:48 کد خبر:118854

در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر رخ داد:

درگذشت فوتبالیست بابلی بر اثر ایست قلبی

بازیکن تیم فوتبال پیام شهدای بابلسر حین بازی هفته بیست چهارم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور درگذشت.


به گزارش خزرتیترخبر، در سری رقابت های هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر از ساعت 15:45 امروز در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر به مصاف یکدیگر رفتند که در دقیقه 16 این بازی، امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال بابلسر  دچار ایست قلبی شد.

براساس این گزارش، سیدکاظم جلیلیان رئیس اورژانس 115 بابلسر با بیان اینکه این حادثه در تماس با مرکز دیسپاچینگ اورژانس مازندران اطلاع رسانی شد اظهار داشت: همان لحظه کادر اورژانس در حال بازگشت از یک ماموریت در منطقه بلوار ساحلی شهید علیزاده به سرعت در محل حاضر می‌شوند.

جلیلیان تصریح کرد:با وجود تلاش کادر اورژانس  و ماساژ قلبی و شوک چندباره، متاسفانه احیا ناموفق بود و این جوان دار فانی را وداع گفت. بررسی‌های به عمل آمده نشان داد مرحوم شیرچی دارای سابقه بیماری قلبی بوده است.

رئیس هیئت فوتبال بابلسر اظهار داشت:این ورزشکار از قبل سابقه بیماری داشته است و آنژیو نیز انجام داده بود.

پاشنا با بیان اینکه پس از یک ربع بازی حادثه ایست قلبی برای این ورزشکار اتفاق افتاد، تصریح کرد:کادر درمانی نیز در کنار زمین مسابقات حضور داشتند که سریع در خصوص امداد رسانی به این بازیکن اقدام اولیه صورت گرفت اما متاسفانه احیا سرانجامی نداشت.

این مسئول ادامه داد:معمولا از همه ورزشکاران تست های اولیه سلامتی گرفته می شود اما این قبیل اتفاقات برای ورزشکاران رخ می دهد.

صالح طبری رئیس اورژانس مازندران نیز گفت:  آمبولانس شبکه بهداشت در محل بازی مستقر بوده و از پایگاه یک اورژانس بابلسر نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعزام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این فوتبالیست فاقد علایم حیاتی بوده بیان کرد: در این وضعیت احیا پیشرفته نیز صورت گرفته و بیمار نیز به بیمارستان انتقال داده شده، اما متاسفانه احیا موثر نبوده است.

به گزارش خزرتیترخبر، امیرحسین شیرچی اهل بابل بود و با 23 سال سن سابقه حضور در تیم‌های پدیده مشهد، خونه به‌خونه و دریای بابل را داشت./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :