آخرین عناوین

دوشنبه 28 فروردين 1402-8:22 کد خبر:118650

۵۰ روز از استعفای صبوری گذشت!

تداوم بی‌ثباتی مدیریتی در سازمان صمت مازندران/وعده استاندار برای اهالی صنعت محقق می‌شود؟

نزدیک به دو ماه از استعفای سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران می‌گذرد و همچنان این سازمان عریض و طویل با تولی‌گری در سه حوزه مهم صنعت، معدن و تجارت بدون مدیر اداره می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، نزدیک به دو ماه از استعفای محمدحسن صبوری دیلمی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران می‌گذرد و همچنان این سازمان عریض و طویل با تولی گری در سه حوزه مهم صنعت، معدن و تجارت بدون مدیر اداره می‌شود.

براساس این گزارش، در 10 اسفند ماه سال گذشته بود که خبر استعفای صبوری در رسانه‌های مازندران، خبری شد و بعد از آن صندلی مدیریت این سازمان، خالی است!

صبوری که در 20 آذرماه 1401 روی صندلی ریاست این سازمان نشسته بود در کمتر از سه ماه بنا به آنچه در رسانه ها از ان به عنوان کسالت و بیماری عنوان شد از سمت خود استعفا داد.

البته بی ثباتی مدیریتی در سازمان صمت به صبوری محدود نمی شود و عمر مدیریتی مجید فانی سرپرست پیشین نیز تنها 230 روز به طول انجامیده بود.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در پاسخ به خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت کرسی ریاست سازمان صمت مازندران گفت: اینکه  این سازمان رسما مدیرکل ندارد که می شود گفت دارد و مدیرکل صمت هنوز تودیع نشده است.

وی افزود: آقای صبوری صرفا به دلیل بیماری که داشتند در حال درمان هستند و شخصا هم اعلام کردند با این بیماری قادر به ادامه کار در مسئولیت ریاست سازمان صمت نیستند.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندرن تصریح کرد: برای جایگزینی ایشان نیز به زودی رئیس جدید معرفی و منصوب خواهد شد./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :