آخرین عناوین

دوشنبه 28 فروردين 1402-8:11 کد خبر:118648

بیشترین انتقادها به سازمان محیط زیست کشور و مازندران!!

محیط زیست هیچ همکاری با مسئولین مازندران نداشته است/مانع اصلی پتروشیمی مازندران محیط زیست است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متأسفانه سازمان محیط زیست هیچ گونه همکاری با مسئولین مازندران نداشته و ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای اداری 26 فروردین 1402 ، افزود: گروهی از مسئولان استانی دیگر به دیدار اینجانب آمده و اعلام کرده بودند که در استان ما چندین شرکت و کارخانه پتروشیمی احداث و فعال می باشند و این درصورتی می باشد که در استان مازندران که چندین برابر آن استان می باشد هیچ مجتمع و کارخانه پتروشمی به علت سنگ اندازی ها و عدم همکاری محیط زیست احداث نشده است.

براساس این گزارش، این مسئول با انتقاد از اینکه متاسفانه عملکرد محیط زیست در استان مورد رضایت نمی باشد ، اظهار داشت: عدم همکاری سازمان محیط زیست خسارات بسیار زیادی به استان و مردم منطقه وارد نموده است.

در ادامه این جلسه ، علی بابایی کارنامی رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز طی سخنانی با انتقاد از همکاری سازمان محیط زیست کشور و مازندران، گفت: نباید به صورت جزیره ای با استان مازندران برخورد شود و این برخورد جزیره ای در شأن مازندران نیست و ما نارضایتی خود را اعلام می نمائیم.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه با نماینده ولی فقیه در موضوع عدم همکاری سازمان محیط زیست هم عقیده و همراه هستیم ، افزود: در بحث احداث پتروشیمی متاسفانه محیط زیست کشور و مازندران هیچ همکاری نکرده اند .

به گزارش خزرتیترخبر، متاسفانه عملکرد بسیار ضعیف مدیر کل محیط زیست مازندران که بیشترین انتقاد را متوجه این رئیس سازمان و دستگاه متبوعش داشته است، باعث شده است تا مازندران بیشترین و بدترین ضربه را در این حوزه به خود ببیند و متأسفانه به علت رابطه خاص مدیر کل محیط زیست مازندران با رئیس سازمان محیط زیست کشور، تاکنون اعتراض ها و حاشیه های این سازمان به اتمام نرسیده است.

امیدواریم هرچه زودتر این مدیر کل پر انتقاد جای خود را به مدیر توانمندتر و مجرب تر داده تا مازندران صاحب کارخانه و مجتمع پتروشیمی شود./(جعفر رعیت. 54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 17 ارديبهشت 1402-14:54


    محیط زیستی که با رفاقت و پارتی مدیریت میشه ،نابود

    • يکشنبه 17 ارديبهشت 1402-14:50


      محیط زیست نه تنها مانع صنعت
      بلکه مانع محیط زیست ؟؟
      وقتی بخاطر تصمیمات اشتباه مدیری که خودش اشتباهی ، تالاب میانکاله هرروز خشکتر شده

      • پنجشنبه 31 فروردين 1402-12:39


        مدیری که جزئ پارتی و ورفاقت با ریاست سازمان چیزی نداشته و ندارد
        واقعا وقاحت دارد
        استاندار و مسولین هم متاسفانه سکوت
        رد صلاحیت شده ای که با پارتی در دولت فاسد ستیز ، همه جور تخلف را داشته و همچنان نیز ادامه می دهد ؟!
        فریاد محیط زیست و طبیعت درآمده
        سکوت بس