آخرین عناوین

شنبه 26 فروردين 1402-19:31 کد خبر:118598

مسئولان بهداشت و درمان استان بخوانند ....

افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی پیشکش ؛ خرابی سی تی اسکن را دریابید!

خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی قائمشهر بیماران را مجبور کرده، برای امور درمانی به دیگر بیمارستان ها مراجعه و هزینه های  درمانی بیشتری متقبل شوند.


به گزارش خزرتیترخبر، خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی قائمشهر در شراطی است که بیماران مجبورند برای امور درمانی مرتبط ، به دیگر بیمارستان های شهرستان و استان و یا به  بیمارستان ولیعصر این شهر که زیر نظر مدیریت تامین اجتماعی است مراجعه و هزینه های  درمانی بیشتری متقبل شوند.

بر اساس این گزارش، برخی بیماران نیز به مراکز درمانی خصوصی هدایت می شوند که بار مالی فراوانی بر آن ها تحمیل می گردد.

ساختمان جدید بیمارستان رازی قائم شهر نیز بیش از یک دهه منتظر بهره برداری است و تغییر چند رئیس دانشگاه علوم پزشکی،نماینده مجلس و فرماندار نیز نتوانست پروسه افتتاح آن را شتاب بخشد.

بیمارانی که این روزها شاهد خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان رازی هستند و مشکلات فراوانی را تحمل می کنند میگویند : افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی پیشکش، دستگاه سی تی اسکن را دریابید !!!

یک خانم که خود را معلم معرفی کرده است و بیماری را همراهی می کرد به خبرنگار ما گفت: معلوم نیست چرا مسئولان دانشگاه مازندران تکریم ارباب رجوع، آن هم بیمارانی که مستاصل شده و درد و رنج بسیاری تحمل میکنند را فراموش کردند و مدت هاست علی رغم تماس های مکرر با مسئولان این دانشگاه از راه اندازی مجدد دستگاه سی تی اسکن عاجز هستند.

جوان دانشجوی دیگری که پدر خود را برای درمان بیمارستان رازی قائم شهر آورده بود به خبرنگار ما گفت: برای انجام سی تی اسکن پدرم مجبوریم به بیمارستان ولیعصر برویم که با توجه به اینکه پدرم تحت پوشش بیمه خدمات درمانی است و بیمارستان ولیعصر زیر مجموعه تامین اجتماعی است باید مبالغ بیشتری را بپردازیم.

به نظر می رسد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران باید هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان و رفع دیگر مشکلات و نارسایی های این بیمارستان پر مراجعه اقدام نمایند تا بیش از این موجب نارضایتی بیماران نشود.

به گزارش خزرتیترخبر، گفتنی است بیمارستان رازی قائم شهر یکی از بیمارستان های بزرگ، پر مراجعه و سانتر مسمومیت و کرونا در مازندران است./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :