آخرین عناوین

شنبه 26 فروردين 1402-17:51 کد خبر:118591

فرمانده انتظامی عباس‌آباد اعلام کرد:

مرگ دو عامل نزاع دسته جمعی در عباس آباد / دستور رسیدگی ویژه از سوی فرمانده انتظامی مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از جان باختن دو مصدوم در درگیری دسته جمعی این در شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مصطفی بابایی از جان باختن دو مصدوم در درگیری دسته جمعی این شهرستان در مرکز درمانی خبر داد و گفت: موضوع در دست بررسی بیشتر مرجع قضائی قرار دارد .

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی ایجاد سه حریق عمدی در کانکس نگهبانی و منزل هیئت امنای دفتر موقوفه عام "دانیال" در منطقه "سلمانشهر" و مراجعه نماینده حقوقی دفتر موقوفه به پلیس، مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: با عنایت به وجود اختلافات ملکی در این منطقه از سوی اهالی روستا بر سر موقوفه فوق، ماموران با هماهنگی و دستور قضائی سریعاً به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: پس از حضور ماموران در منطقه بیش از ۶۰ نفر از افراد اغلب از اهالی روستا که در یکی از املاک مورد اختلاف تجمع کرده بودند با مشاهده ماموران ضمن سنگ پرانی و تیراندازی با سلاح غیرمجاز به سمت ماموران حمله‌ ور و اقدام به تخریب ۴ دستگاه خودروی پلیس و خودروی نماینده اوقاف کردند.

بابایی، افزود: ماموران برای کنترل اوضاع ضمن دعوت تجمع کنندگان به آرامش به دلیل بی‌توجهی برخی از متصرفان و اقدامات هنجار شکنانه آنان به ناچار با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به مصدومیت ۵ نفر از این افراد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی بروز این حادثه با حضور عوامل اورژانس مصدومان سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند و مابقی افراد محل تجمع را ترک کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، بابایی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای پیگیری و رسیدگی به موضوع تا برقراری نظم و امنیت کامل خبر داد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :