آخرین عناوین

پنجشنبه 17 فروردين 1402-11:7 کد خبر:117352

در دویست و نود و هفتمین جلسه مجلس مطرح شد:

درخواست مهم زارعی از رئیس جمهور درخصوص بحران آب/ استعفای وزیر آموزش و پرورش را به فال نیک می گیرم

نماینده مردم ساری گفت: مازندران امسال با کم آبی بی سابقه ای مواجه شده و از رئیس جمهور می خواهم به وزیران جهاد کشاورزی، نیرو و کشور مأموریت بدهد برای عبور از این بحران اقدامات عاجل مبذول نمایند.


به گزارش خزرتیترخبر، منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جریان دویست و نود و هفتمین جلسه این نهاد در دوره یازدهم استعفای وزیر آموزش و پرورش در پی عدم پرداخت حقوق فرهنگیان در پایان سال گذشته را به فال نیک گرفت و در خصوص خشکسالی بی سابقه ای که گریبانگیر استان مازندران شده است، از رئیس جمهور درخواستی را مطرح کرد.

براساس این گزارش، زارعی اظهار داشت: استعفای وزیر آموزش و پرورش را به فال نیک می گیرم چرا که استعفا مناسبت ترین کاری است که متولی هر دستگاه پس از ناتوان ماندن در مدیریت امور مربوطه می تواند انجام دهد.

وی افزود: دو ساعت وقت مجلس و ده ها ساعت وقت کمیسیون های مجلس و دولت بابت این سوء مدیریت گرفته شد که همین اتفاقات کشور را متحمل ده ها میلیارد تومان خسارت نموده است لذا دستگاه های نظارتی باید این موضوع را پیگیری نموده و حقوق مردم را استیفا نمایند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از وزار گرفته تا استانداران، فرمانداران و مدیران کل باید نسبت به مسئولیتی که به آنها سپرده شده، مداقه جدی به عمل آورند تا کار به استعفا کشیده نشود.

به گزارش خزرتیترخبر، زارعی همچنین به کمبود منابع آبی در مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: استان مازندران که سالانه با تولید یک میلیون تُن برنج تقریباً نیمی از نیاز کشور را تأمین کرده است، امسال با کم آبی بی سابقه ای مواجه شده و لذا از رئیس جمهور محترم می خواهم با دستور خود به وزیران جهاد کشاورزی، نیرو و کشور (سازمان مدیریت بحران) مأموریت بدهد با حضور میدانی خود در استان بررسی های لازم را انجام داده و تصمیمات لازم را برای عبور از این بحران اتخاذ و اقدامات عاجل مبذول نمایند./ دفتر ارتباط مردمی زارعی

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :