آخرین عناوین

چهارشنبه 16 فروردين 1402-13:15 کد خبر:117332

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

میرکاظمی استعفا داد؟/نماینده مجلس ادعا کرد، سازمان برنامه، تکذیب!!

به گفته یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، شنیده شده میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه استعفا داده است.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد وحیدی ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس - در جلسه علنی روز سه‌شنبه، 15 فروردین مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره علل و عوامل تأخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان گفت: در آغاز کار مجلس در سال جدید به جای پرداختن به امور مهم اقتصادی و فرهنگی، معیشتی و مهار تورم افسار گسیخته باید به علل عدم پرداخت حقوق معلمان بپردازیم.

براساس این گزارش، وی ادامه داد:‌ درست است که وزارت آموزش و پرورش وزیر ندارد اما انتظار می‌رفت که سرپرست این وزارت خانه در مجلس حضور پیدا می‌کردند که ظاهرا به ایشان اجازه ندادند.

میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه هم در جلسه دیروز کمیسیون حاضر نشد و امروز هم به مجلس نیامد؛ البته شنیده شده ایشان استعفا داده‌اند، این حرکت خوبی در حکمرانی است که افرادی که عملکردشان زیر سوال است خودشان می‌پذیرند و استعفا می‌دهند.

بر اساس این گزارش، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گزارش خود سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش را به عنوان مقصران تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه ۱۴۰۱ فرهنگیان اعلام کرد.

اما دقایقی بعد از این صحبت نماینده مجلس، معاون سازمان برنامه و بودجه این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، رحیم ممبینی، معاون سازمان برنامه و بودجه - در واکنش به اعلام خبر استعفای میرکاظمی از ریاست این سازمان، گفت که این خبر صحت ندارد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :