آخرین عناوین

دوشنبه 14 فروردين 1402-20:2 کد خبر:117295

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

آرامش به جاده‌های مازندران بازگشت

رییس پلیس راه مازندران با اظهار این که بار ترافیکی سنگین جاده ای شب گذشته استان کاهش پیدا کرد ،گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده های مازندران روان و عادی شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ترافیک سنگینی که در سه محور کندوان ، هراز و سوادکوه از اوایل روز گذشته ایجاد شده بود تا ساعت پنج بامداد امروز ادامه داشت.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک خودرویی در این محورها عادی و روان است و هیچ گونه مداخله جوی نیز وجود ندارد.

رییس پلیس راه مازندران ضمن قدردانی از همکاری مسافران و گردشگران در مدیریت بازگشت سفر نوروزی ،بیان داشت: از ماموران و خانواده های پلیس راه ، راهداری ، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ که از بیست و چهارم اسفند سال گذشته تا صبح امروز شبانه روز پای کار بوده اند به صورت ویژه تشکر می شود.

طبق آمار راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از زمان اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تاکنون حدود ۴۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای اصلی استان ثبت و حدود ۱۶ میلیون مسافر وارد این استان شد.

مازندران از نظر میزان تردد خودرو در ایام نوروز امسال رکورد زده است.

به گزارش خزرتیترخبر، مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :