آخرین عناوین

دوشنبه 14 فروردين 1402-11:37 کد خبر:117285

هر دم از این باغ بری می رسد:

برکناری یک مدیر پنج روز پس از انتصاب/ معارفه سرپرست جدید بهزیستی بابل

مراسم تودیع سرپرست بهزیستی شهرستان بابل در حالی برگزار شد که روز پنجم فرودین ماه با حکم مدیرکل بهزیستی مازندران در این مسئولیت معارفه شده بود.


به گزارش خزرتیترخبر، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در روز پنجم فرودین طی حکمی فهیمه حسن‌نتاج جلودار  را به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بابل منصوب کرد.

براساس این گزارش،اما هنوز جوهر حکم صادر شده مدیرکل بهزیستی مازندران خشک نشده که چند روز بعد اعلام شد، مراسم تودیع مدیر این مجموعه در شهرستان بابل برگزار شده است.

در خبری که روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران روی خروجی قرار داده از انتصاب مصطفی رجبی به عنوان سرپرست اداره بهزیستی بابل صحبت به میان آورده و اشاره به مسئولیت فعلی مصطفی رجبی که معاون امور پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی مازندران نشده است.

در این مراسم مدیرکل بهزیستی مازندران حضور پیدا نکرد و محمودی رئیس اداره حراست بهزیستی مازندران و کارکنان این مجموعه حضور پیدا کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، انتظار است که مدیرکل بهزیستی مازندران به صورت شفاف درباره ضرورت انتصاب سرپرست بهزیستی بابل در روز پنجم فرودین و معرفی فرد جدید در ۱۰ فروردین با افکار عمومی صحبت کنند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • علی
    دوشنبه 21 فروردين 1402-13:35


    حتما دخالت نمایندگان مجلس شهربابل موجب این برکناریها شد.