آخرین عناوین

يکشنبه 13 فروردين 1402-22:8 کد خبر:117272

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش خبر داد:

جزئیات آغاز به کار مدارس از فردا/ دانش‌آموزان چه ساعتی به مدرسه می‌روند

بنا بر گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تمام مدارس کشور از فردا فعالیت خود را آغاز می‌‌کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، بنا بر گفته مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فردا چهاردهم فروردین و بعد از پایان تعطیلات نوروز، تمام مدارس مدارس کشور دایر هستند و آموزش به صورت حضوری ارائه می‌شود.

براساس این گزارش، بابایی گفت: از روز 14 فروردین، فعالیت‌ مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

درباره ساعت فعالیت مدارس، هیأت وزیران در جلسه 24 اسفند 1401 به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی مصوب کشور ـ مصوب 1401ـ تصویب کرد که ساعت کار مدارس مقطع متوسطه 7:30 صبح و مدارس ابتدایی 8 صبح است.

همچنین اعلام شد که مدارس به نحوی برنامه‌ریزی کنند که از نیم ساعت قبل نسبت به پذیرش دانش آموزان اقدام و در فرصت مذکور برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی اجرا شود.

به گزارش خزرتیترخبر، همچنین درِ مدارس از نیم ساعت قبل از شروع فعالیت مدارس باز و آماده پذیرش دانش آموزان است، مدیران و عوامل اجرایی مدارس نیز  به جهت شروع پر شور و نشاط واحدهای آموزشی نیم ساعت قبل از شروع فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدرسه حضور خواهند داشت./وزارت آموزش و پرورش

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :