آخرین عناوین

دوشنبه 15 اسفند 1401-20:31 کد خبر:116692

استاندار مازندران مطرح کرد:

اختصاص بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران در ایام نوروز

استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز با توجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه تنظیم بازار مازندران اظهار کرد: در نوروز سال آینده با توجه به لغو محدودیت‌های کرونایی پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به استان سفر کنند و باید زیرساخت‌های لازم برای تامین اقلام غذایی فراهم شود.

براساس این گزارش،وی با اشاره به اینکه ذخیره و توزیع عادلانه کالاهای اساسی با جدیت از سوی مسئولان در دستور کار قرار گیرد، افزود: فروش گوشت مرغ و گوشت قرمز تنها معطوف به چند فروشگاه زنجیره‌ای نباشد و در مناطق روستایی هم این اقلام غذایی توزیع شود.

استاندار مازندران با تاکید براینکه برای تامین سوخت لازم است ناوگان سوخت‌رسانی افزایش یابد، تصریح کرد: در صورت کمبود بنزین و گازوئیل در کمترین زمان ممکن برای مدیریت و رفع چالش به استانداری گزارش لازم انجام شود.

نماینده عالی دولت در مازندران به تامین محصولات پروتئینی در استان با قیمت مصوب دولتی اشاره کرد و گفت: در بحث توزیع گوشت مرغ منجمد به نظر می‌رسد مشکلاتی در استان وجود داشته باشد که رئیس سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه و میدانی تحولات بازار استان را رصد و با شناسایی مشکلات احتمالی برای رفع چالش اقدام می‌کند.

حسینی‌پور اظهار کرد: برای جلوگیری از گران فروشی و تخلفات احتمالی لازم است بازرسی به نحو درستی بازار عرضه و تقاضا را کنترل و رصد کند.

وی با اعلام اینکه به هیچ عنوان کم کاری در نظارت بر بازار عرضه و تقاضا و تامین اقلام اساسی در مازندران از سوی برخی مسئولان را نمی‌پذیریم، اظهار کرد: هنر مدیران آن است که باجدیت برای مقابله با گران فروشی اقدام کنند، واحدهای صنفی که گران فروشی کنند تا ۱۵ فروردین پلمب می‌شوند.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در شهرستان‌ها را منبع مناسبی برای درآمدزایی فروشندگان و معرفی محصولات سنتی استان به گردشگران دانست و گفت: تمامی اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار باید با نرخ مصوب در تمامی نقاط استان عرضه شود و فرمانداران گزارش روز قیمت اقلام اساسی را به استانداری اعلام کنند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :