آخرین عناوین

پنجشنبه 11 اسفند 1401-17:42 کد خبر:116598

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

دستگیری اخاذان اینترنتی فرد پولدار در مازندران

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: مرد و زنی که توانسته بودند به قصد اخاذی با مقاصد شیطانی با مرد پولدار ارتباط برقرارکنند، در مازندران دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: این بار نیز مرد پولدار که مورد سوء استفاده زن ومرد شیاد در شبکه‌های اجتماعی شده بودند با حضور در پلیس فتا استان مازندران به تنظیم شکایت خود پرداخت.

براساس این گزارش، وی افزود: وی در اظهارات خود عنوان داشت، در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی با فردی غریبه که پیام دوستی برایم می‌فرستاد آشنا شدم و پس از اینکه مدتی به صورت مجازی با هم در ارتباط بودند به او اعتماد کرده و عکس‌های خصوصیشان را برایش ارسال می‌کرد.

خورشاد گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و مشخص شد که مرد جوان طعمه را شناسایی کرده با همدستی خانمی، به مرد پولدار نزدیک می‌شدند و به منزل آن‌ها رفت و آمد داشته، بعد از گذشت مدتی، با تهدید انتشار تصاویر خصوصی شاکی قصد اخاذی آن را داشتند که در نهایت با هماهنگی مقام قضائی این متهمان سایبری به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا مازندران افزود: متهمان پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشتند که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشودند و به بزه ارتکابی معترف شدند.

خورشاد گفت: در بازرسی به عمل آمده از خانه متهمان یک قبضه سلاح گرم پنج تیر، خشاب کلت جنگی با مقادیری قابل توجه فشنگ کشف شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :