آخرین عناوین

يکشنبه 30 بهمن 1401-9:40 کد خبر:116302

انتقاد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس!!

مازندران باید تعیین‌ کننده بازار مرکبات و برنج کشور باشد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مازندران باید تعیین‌ کننده بازار مرکبات و برنج کشور باشد ولی این‌گونه نیست، چرا ردپای دستگاه‌های اجرایی استان در وزارت‌خانه پیدا نیست؟!


به گزارش خزرتیترخبر، منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مازندران حرف اول را در بحث مرکبات، برنج، طیور و آبزیان می‌زند، اظهار کرد: با توجه به این حجم از تولید باید تعیین کننده مرکبات باشیم ولی اینکه نیستیم سوال ما این است چرا ردپای دستگاه‌های اجرایی استان در وزارت‌خانه پیدا نیست؟!

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه ردپای دستگاه‌‌های اجرایی در بخش کشاورزی نه در رابطه مرغ، برنج، مرکبات و آبزیان را نمی‌بینیم، گفت: اینها باید در میدان کار بیایند تا مشکلات حل شود، امسال قیمت مرکبات مازندران به کیلویی ۳ تا ۵ هزار تومان رسید و مشخص نبود متولی این بخش در استان چه کسی است؟

زارعی تصریح کرد: باید به مطالبه مردم پاسخ دهیم و این مهم‌ترین موضوعی است که باید درخواست شود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران باید تعیین کننده وضعیت مرکبات، برنج، طیور و آبزیان باشد، خاطرنشان کرد: اما مشخص نیست کجای کار هستیم و دستگاه‌های اجرایی سیاست ‌گذاران بخش کشاورزی کجای کار هستند.

به گزارش خزرتیترخبر، این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه یک ‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان درگیر بخش کشاورزی هستند، گفت: وقتی مشکلی در بخش تولیدات کشاورزی پیش می‌آید  مازندران گره‌ گشا است اما سهم آن در بهره‌ وری برای رسیدن سود به تولیدکنندگان اصلی پایین است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :