آخرین عناوین

سه شنبه 18 بهمن 1401-16:9 کد خبر:115964

ضرب‌العجل معاون استاندار مازندران:

شهرداران غرب مازندران ۱۰ روز فرصت دارند حاشیه راه‌ها را پاکسازی کنند

معاون استاندارمازندران گفت: شهرداران خطه عربی استان ۱۰ روز فرصت دارند تا نسبت به پاکسازی حاشیه راه‌ها و رودخانه های منطقه از زباله اقدام کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، رضاعلیخانی کشکک روز سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی در دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران مستقر در نوشهر در جمع شهرداران این منطقه افزود: روزی نیست که استاندار مازندران در باره ساماندهی وضعیت زباله در استان توصیه ای نداشته باشد و در این مورد نیز تاکید وافر دارد.

براساس این گزارش، وی بیان داشت : بنابراین با توجه به فرصت اندک تا تعطیلات نوروزی سال جدید مدیران شهری منطقه افزون بر رفع این معضل باید در دیگر بخش ها هم فعالیت کنند و امورات را ساماندهی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: نوروز ۱۴۰۲ باید نسبت به نوروز ۱۴۰۱ تفاوت داشته باشد چرا سیما و نمادهای شهری باید به تناسب بافت های آن تغییر کند.

به تاکید علیخانی کشکک شهرداران باید موضوع لکه گیری معابر شهری ، رنگ آمیزی، گل کاری ،چراغانی سطح شهر را جدی بگیرند.

وی کمبود توقفگاه در غرب مازندران را به عنوان یک چالش اساسی در این مناطق گردشگر پذیر مطرح و اضافه کرد: در این ارتباط شهرداری ها باید با هم افزایی با فرمانداری ها و شورای ترافیک در هر شهرستانی با مدیریت صحیح و اصولی این چالش را در نوروز به طور موقت حل کنند.

معاون استاندار مازندران همچنین به سرانجام رسیدن طرح نهضت ملی مسکن را بسیار مهم دانست و گفت : پرونده نهضت ملی مسکن باید در زمان چهار سال که رئیس جمهور وعده ساخت چهار میلیون مسکن را داده باید بسته شود.

علیخانی کشکک افزود : در این ارتباط وزیر راه و شهرسازی در نشستی که به همراه استاندار با او داشتیم روند اجرای این طرح را با سازوکارهای قانونی تسهیل کرده است و پیمانکاران در این حوزه مشکلی ندارند.

وی طرح باز آفرینی شهری را بسیار مهم دانست و تاکید کرد : از آنجایی که استاندار پشت این موضوع تمام عیار ایستاده و معاونت عمرانی هم تمام و کمال همراهی لازم خواهد داشت بنابراین شهرداران باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خزرتیترخبر، نور، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شده است./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :