آخرین عناوین

سه شنبه 6 دی 1401-14:24 کد خبر:114107

این مرد و ۸ زنش در یک خانه زندگی می کنند

مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است این مرد فقط با یک خانم ازدواج نکرده است؛ بلکه هشت همسر دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، یک مرد جوان در یک برنامه کمدی معروف در تایلند مصاحبه ای در مورد زندگی و وضعیت ازدواجش انجام داد و اعلام کرد که فقط با یک خانم ازدواج نکرده است؛ بلکه هشت همسر دارد و همه آن ها زیر یک سقف در کنار هم زندگی می‌ کنند و یک خانواده شاد و بزرگ را تشکیل می‌ دهند.

ویدیو های او در یوتیوب هر بار بیش از سه میلیون بازدید می خورد؛ همچنین مصاحبه های زیادی با هر کدام از همسران او انجام شده و از آنها پرسیده اند که چگونه او را ملاقات کردند، 8 همسر، شوهر خودشان را مهربان‌ترین و پر توجه ترین مرد روی کره زمین می‌دانند و از این که کنار او هستند، احساس بسیار خوبی دارند.

این مرد جوان اولین همسرش را در یک مهمانی دوستانه ملاقات کرد و از او درخواست ازدواج کرد، کمی بعد همسر دومش را در یک فروشگاه ملاقات کرد و همسر سوم را داخل بیمارستان، همسر چهارم، پنجم و ششم را از طریق شبکه‌ های اجتماعیِ اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک پیدا کرد.


زندگی مرد هشت زنه

همسر هفتم را زمانی ملاقات کرد که با مادرش به یک قلعه دیدنی رفته بود و همسر هشتم؛ یعنی آخرین همسرش را در یک بوستان ملاقات کرد، درست زمانی که با چهار همسر دیگرش همراه بود و در حال تفریح و سپری کردن تعطیلات گذرش به این بوستان افتاد.

همسر هشتم این آقا در مصاحبه ای گفت که او پر توجه ترین و بهترین مردی است که تا به حال دیده است، زمانی که از همسر اولش پرسیدند؛ چگونه اجازه داد که او همسر دوم و همسر های بعدی را بگیرد، گفت آنقدر او را دوست داشتم که این اجازه را دادم.

همسرانش اظهار دارند که دیوانه‌وار عاشق او هستند و به خاطر همین شدت عشق، شرایط را پذیرفته اند‌،همه ی آنها او را مردی جذاب و پر توجه می‌دانند و از او مراقبت می کنند، البته خیلی از خانواده های این زنان با این ازدواج مخالف بودند اما هر طور که شده بود، خانواده های شان را راضی کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، جالب ‌تر این که او اصلا مرد ثروتمندی نیست و هر کس در خانه وظیفه خودش را دارد و باید کارهایش را خودش انجام دهد و محصولاتش را بفروشد تا بتواند خرج زندگی را در بیاورد و در نتیجه زندگی در کنار او از لحاظ مالی و رفاه، خاص و منحصر به فرد نیست./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :