آخرین عناوین

دوشنبه 5 دی 1401-17:0 کد خبر:114084

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت های ترافیکی/ هراز و کندوان یک طرفه می شود

مرکز مدیریت راه های مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز تا صبح شنبه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی این استان از ظهر امروز دوشنبه تا شنبه آینده پنجم تا دهم دی‌ماه اجرای می‌شود و تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه پنجم تا دهم دیماه از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌ها ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه پنجم، ششم و هفتم دیماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم دیماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه ۶ و ۹ دیماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های پنجم تا نهم دیماه از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه:

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه ۶ و ۹ دیماه از محور تهران، فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت ترافیک، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :