آخرین عناوین

يکشنبه 4 دی 1401-18:23 کد خبر:114056

مدیرعامل شرکت گاز مازندران هشدار داد:

سایه قطعی گاز روی اماکن پُرمصرف مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: چهار هزار و ۷۰۰ مورد پایش برای کنترل مصرف درسطح استان انجام شده و ادارات و امکان پرمصرف هم هشدار قطعی گاز دریافت کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم مایلی‌رستمی درباره اقدامات انجام شده برای جلوگیری از قطع گاز خانگی در استان و جلوگیری از مصرف بی‌رویه در ادارات و امکان دولتی، اظهار کرد: ادارات استان مازندران به لحاظ مدیریت مصرف پایش شده است.

براساس این گزارش، وی تصریح کرد: قطعی گاز ادارات انجام نشده اما هشدارهای لازم نسبت به تامین سوخت دوم طی نامه‌ای و همچنین اطلاع رسانی گسترده صادر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: برای تامین نفت سفید مورد نیاز ادارات هم کمبودی وجود ندارد.

وی درباره نحوه پایش ادارات به جهت مدیریت مصرف، گفت: همکاران شرکت گاز به صورت دوره‌ای نسبت به پایش مدیریت مصرف ادارات اقدام می‌کنند به این صورت که متولیان امر یک ساعت قبل از شروع کار اداره نسبت به گرم کردن محیط اقدام و همچنین بعداز ظهر یک ساعت پیش از تعطیلی محیط کار مشعل ‌گرم کن ادارات خاموش می‌شود.

مایلی رستمی یادآور شد: بر اساس دستور معاون اول رئیس جمهور ادارات موظف شدند یک ساعت قبل از شروع کار نسبت به روشن کردن موتور خانه اقدام و همچنین در پایان ساعت اداری یک ساعت پیش از پایان ساعت اداری نسبت به قطع گاز و خاموش کردن موتور خانه اقدام کنند.

براساس این گزارش، وی با اعلام اینکه بیش از چهار هزار و ۷۰۰ پایش از امکان در سطح استان مازندران انجام شده است، افزود: هیچ گونه قطعی گاز در استان نداشتیم اما تعدادی از ادارات و امکان پر مصرف استان مازندران اخطار قطعی دریافت کردند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :