آخرین عناوین

جمعه 2 دی 1401-19:14 کد خبر:114000

وزیر نفت اعلام کرد:

با این روش روی قبض گاز تخفیف بگیرید

وزیر نفت گفت: مشترکان گاز به ازای هر یک درصد کاهش مصرف سه درصد تخفیف می‌گیرند.


به گزارش خزرتیترخبر، جواد اوجی گفت: متاسفانه مصرف گاز نزدیک به ۵۸۰ میلیون متر مکعب رسیده است و نسبت به سال گذشته در بخش خانگی ۶۰ میلیون متر مکعب، یعنی معادل دو تا پارس جنوبی افزایش مصرف داشته ایم و از مردم عزیز می‌خواهیم در بحث مصرف گاز بهینه مصرف کنند.

براساس این گزارش، وی افزود: در بازدیده سرزده از مرکز راهبری در بحث توزیع و عرضه گاز و مصارف در سراسر کشور را داشتیم و با سکوهای پارس جنوبی و پالایشگاه‌هایی که در پارس جنوبی هستند ارتباط گرفتیم که روزانه ۷۰۵ میلیون متر مکعب یعنی حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد گاز کشور از این حوزه برداشت می‌شود.

اوجی ادامه داد: با تدابیری که از قبل دیده شده بود تعمیرات اساسی را در حوزه پالایشگاه ها، سکوهای فاز پارس جنوبی، خطوط انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار کاملاً انجام شده و آمادگی صد در صدی را در بحث عرضه و تولید گاز را داریم.

وزیر نفت گفت: مشترکین می‌توانند دمای داخل خانه و یا محل کار خود را روی ۱۸ تا ۲۲ درجه تنظیم و با استفاده از لباس گرم در خانه به کاهش مصرف گاز کمک کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، وی ادامه داد: در محیط کار و یا منزل از فضایی که استفاده نمی‌شود و سیستم گرمایش آن قسمت روشن باشد، می‌توان با خاموش کردن سیستم گرمایش آن قسمت به کاهش مصرف گاز کمک کرد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :