آخرین عناوین

پنجشنبه 17 آذر 1401-17:52 کد خبر:113589

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

مصرف گاز در مازندران به مرز هشدار رسید

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مصرف گاز استان به علت سرمای هوا در روزهای گذشته از ۳۲ میلیون متر مکعب عبور کرده و به مرز هشدار رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مصرف گاز استان به علت سرمای هوا در روزهای گذشته از 32 میلیون متر مکعب عبور کرد و به مرز هشدار رسیده است، اظهار داشت: تاب آوری شبکه هم در صورت افزایش مصرف خواهد شکست و شبکه با اُفت مواجه خواهد شد.

وی افزود: اگر مصرف گاز در استان از مرز 36 میلیون متر مکعب در روز عبور کند در مرحله نخست گاز مشترکان صنعتی قطع می‌شود.

براساس این گزارش، مایلی رستمی با اشاره به اینکه امسال 50 هزار مشترک خانگی و 300 واحد صنعتی به مشترکان استان اضافه شد گفت: افزایش مشترکان و سرمای هوا از دلایل افزایش مصرف گاز در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه تمامی ادارات و نهاد‌ها باید یک ساعت قبل از پایان ساعات کاری خود وسایل گرمایشی را خاموش کنند ادامه داد: بازرسان این شرکت به صورت نامحسوس تمامی دستگاه‌ها را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده تخلف در مرحله نخست اخطار و در مرحله بعدی گاز این ادارات قطع می‌شود.

مایلی رستمی با بیان اینکه مازندران و استان‌های شمالی در انتهای خط شبکه گازرسانی کشور قرار دارند از مشترکان خانگی خواست دمای خانه خود را بین 18 تا 21 درجه تنظیم کنند.

وی تصریح داشت: از 2 هزار 988 روستای مازندران که قابلیت گازرسانی دارند تاکنون 2 هزار و 546 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، مایلی رستمی افزود: امسال بیش از 100 روستا گازرسانی انجام خواهد شد و تا سال 1403 تمامی مناطق مازندران از نعمت گاز بهره مند می‌شوند./بلاغ

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :