آخرین عناوین

سه شنبه 15 آذر 1401-15:36 کد خبر:113543

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

۳۰ سازه غیرمجاز در اراضی ملی روستای داکو تنکابن تخریب شد

رئیس کل دادگستری مازندران از تخریب ۳۰ سازه غیرمجاز و رفع تصرف بیش از یک هکتار از اراضی روستای داکو بخش نشتارود شهرستان تنکابن خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به رفع تصرف بیش از یک هکتار از اراضی بخش نشتارود شهرستان تنکابن، اظهار داشت: به موجب حکم دادگاه بخش نشتارود و در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵، ۳۰ سازه غیر مجاز در روستای داکو شهرستان تنکابن تخریب و رفع تصرف شد و در اجرای این احکام بیش از یک هکتار از اراضی ملی، بخش نشتارود رفع تصرف و به اراضی ملی بازگشت.

وی با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، اظهار داشت: اراضی ملی متعلق به همه مردم است و در صورت ملاحظه این گونه تصرفات، مردم منطقه می‌توانند گزارش دهند.

به گزارش خزرتیترخبر، حجت الاسلام اکبری با اظهار اینکه متصرفان با ایجاد کِرس در ابعاد ۱۰۰ متر مبادرت به تصرف اراضی ملی کردند که با حضور نیروهای منابع طبیعی و یگان حفاظت از این اراضی رفع تصرف شد، با تاکید بر آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی اظهار داشت: آگاه سازی عمومی نیازمند به مشارکت پلیس پیشگیری، نیروی انتظامی و دیگر سازمان‌های مرتبط است و امیدواریم نتایج آن ارتقا آگاهی مردم برای مقابله قانونی با متصرفین به اراضی ملی باشد./دادگستری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :