آخرین عناوین

چهارشنبه 18 آبان 1401-23:4 کد خبر:111115

جدیدترین خبرهای انتظامی مازندران:

دستگیری یک کلاهبردار با شگرد معاملات صوری خودرو/ دستگیری زن کلاهبردار واردکننده تجهیزات پزشکی

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با شیوه و شگرد معاملات صوری خودرو در آن شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی مراجعه و ارائه مرجوعه‌ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی توسط فردی سابقه دار از شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اجرای دستور قضائی مبنی بر جلب در این پرونده با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در یک عملیات ضربتی غافلگیرانه شدند.

عزیزی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره کلاهبرداری دیگر از شهروندان در اقصی نقاط کشور با روش اغفال مشتریان و انجام معامله صوری خودرو و جلب اعتماد آن‌ها و معرفی خود به عنوان یکی از ملاکین این منطقه و پرداخت سود مناسب و مشارکت و در فروش بدون پرداخت پولی خودرو را قولنامه و با وعده دروغین از آن‌ها تحویل می‌گرفت، اعتراف کرد.

افزود: متهم که دارای سابقه کلاهبرداری‌های متعدد در سایر استان‌های کشور نیز می‌باشد با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

& دستگیری زن کلاهبردار تحت عنوان واردکننده تجهیزات پزشکی

به گزارش خزرتیترخبر، حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری و طرح شکایات مبنی بر اینکه خانمی با وعده واردات تجهیزات پزشکی اقدام به کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

براساس این گزارش، افزود: شاکیان با متهمه که از پیش منشی یکی از شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی بود آشنا بودند و متهمه با پرداخت چند مرحله از اصل پول و سود پس از جلب اعتماد، تا کنون مبلغ ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر گفت: با استعلام از شرکت بازرگانی مربوطه و شرکت مورد نظر مشخص شد متهمه چند سال است با شرکت مربوطه همکاری نداشته است.

عنایتی افزود: سرانجام کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

& پیدا شدن جوان گمشده در جنگل‌های میاندورود

به گزارش خزرتیترخبر، شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود گفت: با اعلام مفقودی جوان ۲۰ ساله در جنگل‌های داربکلاء شهرستان میاندورود، بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این پسر، در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات میدانی مأموران از وابستگان جوان مفقودی، مشخص شد که او به همراه دوستانش جهت کندن قارچ جنگلی به جنگل رفته که گم شده است.

باقری گفت: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی یگان‌های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و نیرو‌های انتظامی، هلال احمر و دیگر نیرو‌های محلی برای یافتن او به جستجو در محدوده جغرافیایی روستای محل و جنگل‌های اطراف پرداختند.

او افزود: سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیرو‌های جستجو گر و عزم جدی مأموران، جوان ۲۰ ساله در فاصله ۱۰ کیلومتری جنگل، صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده اش شد.

به گزارش خزرتیترخبر، باقری به خانواده‌ها توصیه کرد با توجه به فصل رویش قارچ جنگلی در تشخیص قارچ دقت کنند، چون قارچ سمی کشنده است و هیچ وقت در جنگل از یکدیگر جدا نشوند./ خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :