آخرین عناوین

دوشنبه 25 مهر 1401-19:41 کد خبر:110557

مدیرکل هواشناسی مازندران هشدار داد:

احتمال وقوع سیلاب‌های محلی در مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ماه تا اواخر شب شاهد بارش باران، کاهش دما، وزش باد، احتمال رعد و برق و پدیده مه در ارتفاعات در آسمان مازندران هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران، با شکل‌گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی همراه با عبور موج تراز میانی جو از روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ماه تا اواخرشب شاهد بارش باران، کاهش دما، وزش باد، احتمال رعدوبرق و پدیده مه در ارتفاعات در آسمان مازندران هستیم.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه این سامانه بارشی کل آسمان استان به ‌ویژه مناطق ساحلی تا دامنه‌های استان را فرا می‌‌گیرد، افزود: احتمال آب‌گرفتگی، جاری شدن روان‌آب محلی و کاهش دید در محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: توصیه بر پاک‌سازی کانال‏‌های هدایت آب سطحی در سطح شهرها، احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از اتراق و چرای دام در کنار رودخانه‌‌ها است.

به گزارش خزرتیترخبر، رضوی در پایان گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه ۲۷ تا جمعه ۲۹ مهر ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما خواهیم بود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :