آخرین عناوین

جمعه 22 مهر 1401-13:31 کد خبر:110489

با حضور مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت:

معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران

معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران با حضور مسئولان استانی و کشوری انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، شبستانی مشاور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مدیرکل نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، جلیلی مشاور بسیج اساتید کشور و مدیرکل گزینش دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر ساری، روسای مراکز و جمعی از کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در سالن اجتماعات شانزده آذر دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمد باقر (ع) ساری برگزار شد.

براساس این گزارش،در این مراسم از زحمات سیدیوسف هاشمی جیردهی سرپرست قبلی این دانشگاه تکریم شد و حسن سلمانی تیله ‌نویی به ‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران معارفه شد.

هاشمی عضو هیأت‌علمی دانشکده فنی و حرفه‌ای رامسر بوده که حدود یک سال مسئولیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان را داشت و رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران است.

به گزارش خزرتیترخبر، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران با ۱۲ مرکز آموزشی در شهرهای بهشهر، ساری، بابل، آمل، محمودآباد، نوشهر و رامسر با تاکید بر آموزش‌های عملی و کارگاهی در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و به عنوان یک دانشگاه نسل سوم با بیش از ۱۸۰ مرکز آموزشی در سراسر کشور و ضریب اشتغال بالای ۸۰ درصد دانش‌آموختگان به تربیت تکنیسین‌های فنی می‌پردازد.

سلمانی پیش از این معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :