آخرین عناوین

پنجشنبه 24 شهريور 1401-17:57 کد خبر:109966

کولاک مازندرانی‌ها و صعود هر سه کشتی گیر به نیمه نهایی

هر سه کشتی گیر مازندرانی در دور مقدماتی مسابقات جهانی کشتی آزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی صعود کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن یزدانی، محمد نخودی و امیر حسین زارع دقایقی قبل در دور مقدماتی مسابقات جهانی صربستان با شکست همه حریفان خود به نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند.

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایوان ایچیزلی از مولداوی با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.

وی در این مرحله برابر نماینده لهستان با نتیجه ۱۱ بر ۰ در کمتر از ۳ دقیقه به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

براساس این گزارش، محمد نخودی کشتی گیر جویباری نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل شیخ جمال از رومانی با نتیجه ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و راهی یک هشتم شد و در این مرحله دولگون آلتانزول از مغولستان را با امتیاز عالی ۱۰ بر ۰ در یک دقیقه شکست داد.

او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عبورخمانوف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر ۵ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

امیر حسین زارع ملی پوش آملی نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر مقابل ژی وی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان از چین پیروز شد و در مرحله بعد نیز با نتیجه ۱۰ بر ۰ برابر خوتسیانیفسکی از اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی صربستان محمد نخودی با واسیل میخایلوف از اوکراین کشتی می‌گیرد، امیر حسین زارع به مصاف طا‌ها آگول از ترکیه می‌رود و حسن یزدانی با بوریس ماکویف از اسلواکی کشتی خواهد گرفت.

مسابقات نیمه نهایی هر سه وزن از ساعت ۱۹:۱۵ امروز آغاز می‌شود و سه کشتی گیر مازندرانی در صورت برد مقابل حریفان خود به دیدار فینال راه خواهند یافت.

در دیدار فینال این اوزان احتمال برخورد حسن یزدانی با دیوید تیلور، نخودی با جردن باروز و امیر حسین زارع با گنو پتریاشویلی زیاد است./باشگاه خبرنگاران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :